ponedeljek, 2. oktober 2017

Škatlica presenečenja "Življenje je kakor pisana jesen" / Exploding box "Life is like a colorful autumn"

Življenje je kakor pisana jesen, ki sem jo tokrat pričarala v škatlici presenečenja z mixed medio. V notranjosti je prava eksplozija barv, ki jih obožuje tudi slavljenka - čudovita oseba. Na klopci jo čaka okusna torta in knjigica, zraven pa gospodarico pričakuje tudi njena draga psička Isa.






Škatlico sem "obleka" v prelepe jesenske barve, kjer sem uporabila Maja Design papir, kolekcijo "Walking in the forest". Papir sem poškropila s štirimi različnimi spreji Lindy's: Canna Lily Burnt Orange, Mango Mania, Sea Mint Green in Caribbean Blue. Osrednji del krasi 3D izrezek pergola s klopjo, blagovne znamke Anemone. Pergolo sem embosirala z embosirnim prahom Lindy's Tera Cotta Plum, klopco pa z WOW embosing.  Pergolo in klopco sem odela v pisano jesensko odejo pravega listja. 





Pod lepenkinem izrezkom proizvajalca Scrapiniec, sem uporabila nekaj valovite lepenke, mah z mikro perlicami in nekaj gaze, ki sem jo posprejala z Lindy's Canna Lily Burnt Orange in Mango Mania. Zaključila sem z mislijo o jeseni.




Obe stranici sta narejeni kot žepka v katerima se skrivajo tagci z voščilom. Ograjice in vitice so Scrapiniec lepenkini izrezki, ki sem jih predhodno embosirala z Lindy's Terra Cotta Plum, Scotch Broom Yellow in WOW prahci. Seveda ne smejo manjkati Wild Orchid Crafts rožice. 




Besedilo "Življenje je kot pisana jesen" sem napisala sama, zunanjost škatlice pa sem oblikovala v bolj nežnih jesenskih odtenkih. Uživajte v teh čarobnih jesenskih barvah.

Izzivi:


5.) 7 Kids Challenge - # 12. September AG Prima Art Basics Gesso - Clear







16 komentarjev:

  1. WOW absolutely stunning-brilliant bench with all the little embellishments and fabulous greenery-----Thank you for joining us at 613 Avenue Create
    Carol DT x

    OdgovoriIzbriši
  2. WOW, absolutely stunning creation. Wonderful colours and design. Thanks for playing along with us at Fab'n'Funky. Pat K xx

    OdgovoriIzbriši
  3. Uau, čudovite barve in krasni detajli!

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasna. Kar sprehodila bi se po tej tvoji umetelno izdelani maravi.

    LP, Marjeta

    OdgovoriIzbriši
  5. EXQUISITE. AMAZING. STUNNING. Thanks bunches for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door this week. Sure hope you will remember us for our next challenge too! Xj.
    TTCRD DT: Joi@RR{My Blog}
    Through The Craft Room Door
    ttcrd.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepo si krasne barve jeseni ujela v škatlico. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Congratulations, you are one of this week’s Top Rockers at 613 Avenue Create.
    Please grab your badge from our Top Rockers’ Page

    OdgovoriIzbriši
  8. Wow! Gorgeous!! Thanks so much for participating in our {PIN}SPIRATIONAL challenge. Hope you participate in our next challenge!! Have a happy crafty day!!! *If this comment is late I apologize! I’m having major issues lately trying to leave comments due to the stupid ROBOT silliness!!!
    Deanne at A Little Bit O’ Paper

    OdgovoriIzbriši
  9. Stunning! Beautifully adorned with so much detail. Thanks for sharing with us at Crafty Girls Creations.
    Hugs, Sandy DT

    OdgovoriIzbriši
  10. So beautifully detailed. Love the colors and your layering is incredible. Hugs, Autumn

    OdgovoriIzbriši
  11. stunning!!!!
    thanks for playing with us at MMP!

    OdgovoriIzbriši
  12. Stunning project!
    Thank you for joining as at Mixed Media Place!

    OdgovoriIzbriši
  13. Fabulous texteure and details Thnaks for playing at MMW

    OdgovoriIzbriši
  14. Beautiful project! Thanks from the blog MMW!

    OdgovoriIzbriši
  15. Beautiful exploding box :) Thank you for taking part in our MMW challenge!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar! Z veseljem ga preberem. Želim ti lep dan še naprej, Jana
Thank you for your comment! I read it with pleasure. Have a nice day, Jana