petek, 5. avgust 2016

Dobitnice sladkih bonbončkov....

wwwaaauuuuu....kar triiiiiiii ustvarjalke :)) 

Ampak prej se iz srca zahvaljujem vsem, ki ste se udeležile moje rojstno-dnevne zabave. HVALA tudi za prelepe, unikatne voščilnice, ki ste jih poslale po "polžji" pošti. Polepšale ste mi nedeljski večer, ko sem se vrnila z morja.


In zdaj bonbončki....


1. darilce dobi.....


Maja/Cebelica - My little world


2. darilce dobi...


Damjana - Damjana ustvarja


in 3. darilce dobi....



Helena - Tako preprosto igrivo in ustvarjalno

Drage nagrajenke ČESTITKE! Prosim na jana@sans.si pošljite svoj naslov.

9 komentarjev:

  1. Ooooo, kar 3 in jaz sem med njimi. Iskrena hvala za tako bogat bonbonček :) Že pišem mail. Želim ti lep preostanek poletja in veselo ter čudovito ustvarjanje še naprej. Pozdravček. Damjana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ...pa čestitke tudi ostalima dvema nagrajenkama :)

      Izbriši
  2. Čestitke nagrajenkam, tebi Jana pa vse dobro do naslednjega rojstnega dneva:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke nagrajenkam, čudovite nagradice si pripravila.

    OdgovoriIzbriši
  4. Jej, kakšna lepa in vesela novica. Hvala, hvala in čestitke tudi ostalima dvema.
    Tebi, Jana, pa najlepša hvala za tako bogato in lepo darilo.
    Še naprej pridno ustvarjaj in nas razveseljuj s svojimi mojstrovinami.
    Pozdrav, Helena

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj, kako sladke bonbončke si pripravila. Kar ne morem verjeti, da sem tudi jaz ena izmed srečnih dobitnic. HVALA!!!! <3 Čestitke tudi drugima dvema nagrajenkama.
    Voščilnice, ki si jih prejela, so pa res lepe. Me veseli, da so ti polepšale večer. :)
    Lp

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar! Z veseljem ga preberem. Želim ti lep dan še naprej, Jana
Thank you for your comment! I read it with pleasure. Have a nice day, Jana