sobota, 15. avgust 2015

Čas za # 3. bonbonček / Time for # 3. candy gift

Spet je čas, da se malo "posladkamo", saj sem v mesecu juliju praznovala....uuuuffff....42. rojstni dan. Hhhhmmmm...sprašujem se...le kam čas beži? Morda veste vi? Ne??? Nič zato! Bom pa zelo vesela, če se mi boste pridružili pri rojstnodnevnem "praznovanju" ;)) Prosim pustite darilca doma, ker vas bom tokrat jaz razvajala ;))) Prav?


Ker pa sta bila 1.  in 2. bonbonček presenečenje do žrebanja nagrajenk, vam v današnji objavi le razkrijem, kaj se skriva v darilnem paketu:

- čipkast trak MD
- komplet papirjev 15 x 15 cm Summer Crush "Maja Design"
- izrezek otroških copatkov iz lepenke 
- rezalna šablonica otroški copatek "Rayher"
- štampiljka Hello Pastel
- štampiljka Sovica
- leseni srčki
- lesene ščipalke
- pisane polperlice
- 3 kos šarm obesek copatki
- 3 kos šarm obesek deteljica
- 3 kos šarm obesek steklenička
- Distress Ink Antique Linen

Seveda pa imam 3 rojstnodnevne želje:

1. da pod to objavo napišeš svoj komentar
2. da na svoj blog objaviš zgornjo fotko z mojim linkom ( do te bonbončkaste objave)
3. da postaneš moj/a novi/a spremljevalec/ka, če to še nisi 

Vsi, ki boste izpolnili VSE tri želje, boste v žrebu 5. septembra 2015. Nagrado pošljem tudi v tujino. 

Praznujte z menoj!










49 komentarjev:

  1. Vse najboljše in še mnogo ustvarjalnih let.

    p.s. Super bonbonček. Daril se nikoli ne branim ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Vse najboljše za novo svečko na torti. In veliko ustvarjalnih trenutkov.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooo, vse naj naj. Leta niso važna važno je srce in duša, to dvoje pa le ti lahko ohranjaš mlada <3.

    OdgovoriIzbriši
  4. Iz srca ti želim vse najboljše za minuli praznik. Naj te tvoja ustvarjalna muza še naprej tako radodarno spremlja. Hvala za vse prekrasne izdelke, ki jih z nami deliš na svojem blogu. Prav vsak izdelek je nekaj posebnega in dodelan v nulo. Najbolj navdušujejo pa me tvoje škatlice presenečenja, ob katerih ostanem odprtih ust. Bravo! Le tako naprej!
    Z velikim veseljem se postavim v vrsto za tvoj bogat bonbonček.
    Lp, Valerija

    OdgovoriIzbriši
  5. Vse naj naj in se veliko ustvarjanih dni

    OdgovoriIzbriši
  6. Jana, vse najboljše!!! Ah ta leta, le kdo bi vedel kam se jim tako mudi.:))
    Želim ti še mnogo mnogo ustvarjalnih trenutkov.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  7. Jana, želim ti vse naj, naj, in naj ti povem, da ta leta sploh niso grozna, kot nekateri pravijo. Iz lastnih izkušenj ti povem, da najlepše že s polno paro drvi k tebi. Upam, da si lepo praznovala obenem pa ti želim veliko lepih in ustvarjalnih trenutkov.
    Lp Alenka

    OdgovoriIzbriši
  8. Vse najboljše! zelo lepo je dobiti darilo še lepše pa nekoga razveseliti z istim...

    OdgovoriIzbriši
  9. Jana, vse najlepše in najboljše ti želim! In da nas bi še dolgo razveseljevala s svojim čudovitim ustvarjanjem :-))

    OdgovoriIzbriši
  10. ooooo vse najboljše! ob tvojem bombončku se mi kar cedijo sline, slikica že krasi moj blog, spremljevalka pa sem že kar lep čas in to z veseljem, saj si vedno napasem oči ob tvojih lepih stvaritvah. lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Jana želim vam vse dobro in še mnogo ustvarjalnega navdiha. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. http://erikinkoticek.blogspot.com/2015/08/jana-vse-najboljse.html ;)

      Izbriši
  12. Vse naj, naj, še veliko ustvarjalnih užitkov. Tvoje izdelke z navdušenjem pogledam.

    OdgovoriIzbriši
  13. Lepa leta, najlepša leta, sploh če jih izkoristiš tako, da je prav in pošteno.Vse najboljše ti želim, ostani zdrava, polna energije in zadovoljna s tem, kar ti nudi življenje. Z morja ti pošiljam ....sem mislila napisat en vroč žarek sonca, pa žal ne morem, ker pada dež (kar je pri nas v Šibeniku prava redkost). Sem prišla pa do interneta...JEEEEEE, tudi komentarji bodo za nazaj. Skratka...draga Jana: vse naj naj naj za nazaj....srčka pa žal ne znam narisat, zato si ga samo zamisli. čao

    OdgovoriIzbriši
  14. Jana, vse najlboljše.
    Tvoj bonbonček je zelo mamljiv :).
    Lepo bodi

    OdgovoriIzbriši
  15. Leta bežijo in me smo vsako leto mlajše :) Vse najboljše in najlepše za rojstni dan,predvsem veliko zdravja.Želim pa ti tudi veliko ustvarjalnih trenutkov.
    Hvala za tako mikaven bonbonček :)
    Pozdravček, Urška

    OdgovoriIzbriši
  16. Jana, najprej vse najboljše za rojstni dan.Ja, kam čas beži...jaz pravim vsekakor v pravo smer. Želim ti še veliko ustvarjalni navdihov in se postavljam v vrsto za res slasten bonbonček. Lepo bodi... :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Vse najboljše draga levinja Jana
    krasen bobonček si pripravila
    se postavljam v vrsto
    lp levinja Tamara

    OdgovoriIzbriši
  18. vse najboljše za rojstni dan in veliiiko takšnega neverjetnega ustvarjalnega navdiha še naprej želim. tvoje stvaritve so res nekaj posebnega, včasih se mi zdi na meji verjetnega, tako kot ta škatlica s svetilnikom in morjem v zadnjem času ...
    zdaj pa upam na srečo pri bonbončku, tudi ta je prekrasen.

    OdgovoriIzbriši
  19. Čestitke! Vidim, da sva isti letnik ;) Dober letnik :)
    Z veseljem te spremljam in občudujem tvoje ustvarjanje.
    Še na mnogo inspiracij, objav in tudi mnogo let.
    Bonbonček je pa super

    OdgovoriIzbriši
  20. Jana, vse najboljše za tako lepo številko (moja je enaka :)) Želim ti veliko ustvarjalnih idej in uresničenih sanj.
    Mmmm, bonbonček pa je nadvse vabljiv in mamljiv. Mislim, da bi ga bila vesela vsaka ustvarjalka.

    OdgovoriIzbriši
  21. vse najboljše in ogromo ustvarjalnih idej ;) Darilo pa je čudovito ;)

    OdgovoriIzbriši
  22. Vse najboljše in veliko ustvarjalnega navdiha, saj veš, z vsakim letom ga je več, zato smo vsako leto boljše in lepše ;-). Krasen bombonček, stiskam pesti za srečo pri žrebu :-)

    OdgovoriIzbriši
  23. Draga Jana:), za tvoja rosna leta vse,vse najlepše in najboljše iz <3. Seveda sedaj misliš da so to že leta, nad katerimi se moraš zamisliti. Ampak verjemi mi, še dolgo, dolgo boš v najlepših in najboljših letih. Imam hčerko, ki je leto dni starejša od tebe in še vedno je moja mala punčka. Tako sedaj veš, da te imam za mlado, vendar zrelo deklico. Ostani tako super, uživaj življenje in nas razveseljuj s svojimi lepimi izdelki.
    Tvoj bonbonček je zelo mamljiv in bogat, če mi bo pa uspelo tvojo slikico spraviti na moj računalnik pa nisem povsem prepričana.
    LP, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  24. Šjora vse naj, naj za tvoj B-day!!!!!!!!!!!!! Naj ti ustvarjalnega elana nikoli ne zmanjka, teta muza pa zvesto služi še mnogo let. Vsekakor pa zdravja in osebne sreče - to vedno potrebujemo vsi ;). Spremljam te že dolgo in se slinim nad tvojimi mojstrovinami tako da se z veslejem pofočkam za tole sladko dobroto in jo delim na mojem blogu. Lepo ustvarjaj še naprej!

    OdgovoriIzbriši
  25. Vse čestitke ob rojstnem dnevu, da bi bilo ustvarjalnih trenutkov še veliko :) bonbonček pa je prav čudovit :)

    OdgovoriIzbriši
  26. Vse najboljše za rojstni dan! Še naprej ti želim veliko ustvarjalnega navdiha, veselja pri ustvarjanju ter seveda veliko zdravja ter družinske sreče. Tvoji izdelki so vedno navdihujoči in izdelani do zadnje podrobnosti, vsakič znova presenetiš s kakšno novostjo.

    OdgovoriIzbriši
  27. Živjo,
    Tudi jaz ti želim vse najboljše za rojstni dan in moram reči, da so mi tvoji izdelki res všeč. Res je da sem te šele začela spremljati, ampak bom pa zato zdaj toliko bolj redno na tvojem blogu. :) Bonbonček je res super in držim pesti, da se mi nasmehne sreča. :)
    še enkrat vse najboljše!

    OdgovoriIzbriši
  28. Vse najboljše za tvoj rojstni dan. Čudovit bonbonček si pripravila. Hvala za možnost osvojitve bonbončka in vso srečo v življenju.

    OdgovoriIzbriši
  29. Čeprav malo pozno, ti vseeno iz srca želim vse najboljše. Upam, da si lepo praznovala. Zelo bogat bonbonček si pripravila, ga hitim lepit na svoj blog. Mogoče se mi pa celo nasmehne sreča. Lp

    OdgovoriIzbriši
  30. Draga Jana, že kar nekaj časa spremljam tvoj blog in sem zares navdušena nad tvojimi izdelki. Naj ti tokrat čestitam iskreno iz srca za tvoj rojstni dan in hkrati tudi za čudovit bonbonček, ki si ga pripravila. Želim ti še naprej veliko prijetnega ustvarjanja in čudovitih izdelkov. Pozdravček. D.

    OdgovoriIzbriši
  31. Vse naajboljše z zamudo in veliko ustvarjalnega navdiha :)

    OdgovoriIzbriši
  32. Draga Jana, z zamudo, ampak od srca, ti želim vse najlepše in najboljše za tvojih malo več kot 25 let. :-))) In seveda se pridno postavljam v vrsto za sladek bonbonček. :-)

    OdgovoriIzbriši
  33. Draga Jana, tako rada prihajam k tebi, ker je tukaj vedno kaj tako lepega, da se kar ne morem nagledati in načuditi. Vse najboljše za minuli rojstni dan in hvala, ker nas razvajaš s tako sladkim bonbončkom! ;)

    OdgovoriIzbriši
  34. Bolje pozno kot nikoli pravijo, zato Vse najboljše za rojstni dan in hvala, da nas razvajaš z darilom, čeprav bi mi morali razvajati tebe :).

    OdgovoriIzbriši
  35. Vse najboljše Jana!
    Vsi, ki smo že prešli tole tvojo letnico vemo, da čas ne teče enakomerno. zdi se, da vse bolj hiti. Vsekakor pa je treba izkoristiti vse trenutke sreče in zadovoljsva, ki se nam v življenju ponujajo. Veliko zadovoljnih in ustvarjalnih dni ti želim.

    LP, Marjeta

    OdgovoriIzbriši
  36. En lep pozdrav!
    Že nekaj časa rada obiskujem tvoj ustvarjalni vrt, kjer me vedno znova navdušijo tako dovršeni izdelki ter lepa spremna beseda ali pozitivne misli. Res prijetno je v tvojem pisanem vrtu. :) Če do sedaj nisem pustila komentarja pa obljubim, da se od zdaj naprej, ko sem tudi čisto zares postala spremljevalka, večkrat oglasim. :)
    Z veseljem se tako pridružujem rojstnodnevnemu praznovanju in ti želim vse najboljše za minuli rojstni dan!
    Bonbonček je pa tako sladek! :)

    OdgovoriIzbriši
  37. Tantissimi Auguri,sono una nuova follower,ti seguo da tanto,non ho un blog ma spero di poter partecipare ugualmente,grazie per l'opportunità.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ciao Angela. Questa volta il gioco a premi unico blogger. Aderire alla pagina FB, che ha anche tenuto concorsi. Una tale chiamata https://sl-si.facebook.com/janinustvarjalnivrt

      Izbriši
  38. Še jaz se pridružujem čestitkam! Sicer pa spremljam tvoj blog že dlje časa (in vedno znova občudujem krasne izdelke), mi pa žal vedno znova zmanjka časa za kakšen komentar... Vse dobro še naprej!

    OdgovoriIzbriši
  39. Vse najboljše!! In hvala za čudovito darilce.

    OdgovoriIzbriši
  40. Čestitke še z moje strani,želim ti čim več ustvarjalnih idej in časa,da jih ustvariš:). Ko pa govoriš o času...jaz tudi ne vem kam beži. Tvoj stil ustvarjanja mi je zelo všeč.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  41. Vse najboljše in še veliko praznovanj in veliko časa za ustvarjanje.

    Lp, Tadeja

    OdgovoriIzbriši
  42. Jana nikoli ni prepozno pravijo.Želim ti še veliko navdihov in idej pri tvojem ustvarjanju.Tvoji izdelki so mi zelo ,zelo
    všeč.Bombonček je krasen in z željo da bo izžreb na moji strani se pridružujem zabavi.
    Lp, Ivica

    OdgovoriIzbriši
  43. Že kar nekaj časa se odpravljam na to tvojo "rojstnodnevno zabavo". Skoraj sem jo že zamudila. Sem zadnji vlak ujela. :-)

    OdgovoriIzbriši
  44. Jana, vse najboljše. Krasne stvari ustvarjaš in želim ti, da še naprej uživaš v ustvarjanju.

    OdgovoriIzbriši
  45. Ja, čas vsekakor hitro beži. Upam, da je bil tvoj rojstni dan res nekaj posebnega!
    Hvala, ker naš crkljaš s takimi dobrotami. :)
    Lepo se imej!

    OdgovoriIzbriši
  46. Vse najboljše, najlepše in najslajše za nazaj in naprej! Naj te ustvarjalna duša nikoli ne zapusti, ti pa ji le ne dovoli, da bi preveč počivala :).

    OdgovoriIzbriši
  47. Vse najboljše in še veliko kreativnosti ti želim! Navdušena sem nad tvojimi izdelki. Mogoče sem že prepozna za praznovanje, ampak nič zato. :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar! Z veseljem ga preberem. Želim ti lep dan še naprej, Jana
Thank you for your comment! I read it with pleasure. Have a nice day, Jana