nedelja, 26. januar 2014

Okrooooglooo

Na Craft-alnici so spet pripravili super izziv. In sicer kakšen izdelek bi podaril slavljencu/ki in da je vidna okrogla številka.
Spomnila sem se na mojega adrenalinskega moža, ki bo čez dobri dve leti star 40 let. Ideja je bila takoj tukaj. Pa ne samo ena, ampak več!  Zaenkrat vam pokažem samo en izdelek, saj sem ga delala do enih zjutraj.





Na hitro sem si skicira idejo: Vabim te med oblake. In nato sem idejo realizirala. Nastalo je prekrasno vabilo:




Izbrala sem modro podlago, ki sem jo embosirala s pikasto srajčko. Pike ponazarjajo zvezdice, saj so te vedno: podnevi in ponoči. Tudi oblačke sem embosirala, da sem jim dodala mehkobo. 




Prvotno sem želela, da bi bili številki iz furnirja, ki ima prav posebno teksturo. Nisem želela, da bi bila okrogla številka v eno-dimenzionalni obliki, zato sem začela s papirčkanjem. Karirast papir me 
spominja na moževe srajce in mi je bila ideja čudovita. 



Leteči balon mi je všeč v 3D izvedbi. Če bi naredila samo okroglo, bi vabilo delovalo suhoparno. Meni je všeč, pa tebi?
To vabilo prijavljam na 100. izziv Craft-alnice.




15 komentarjev:

  1. Joj, zelooo mi je všeč! Izvirno, da je kaj! Barve so mi zelo všeč, tudi tekstura oblačkov pa večdimenzionalna številka. Krasna!
    Pozdravček, B.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Barbara hvala...in seveda enako. Imaš zelo lepe izdelke. Naj se malo navadim tega Bloggerja in se oglasim tudi na tvojem blogu.

      Izbriši
  2. Noro dobra ideja, sploh tale balonček namesto nule :). Mož te je super inspiriral.

    papa
    Jerneja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jerneja hvala...ja super je, če imaš inspiracijo kar pred nosom :)... Se oglasim tudi na tvojem blogu, ampak se moram tega res navadit...lažje mi je preko FB-ja....se slišimo in lep teden

      Izbriši
  3. Zelo luštno vabilo, vse mi je všeč - ideja, 3D učinek, izvedba...

    OdgovoriIzbriši
  4. Vau, kako krasna ideja in 40tka v oblakih je res čudovita :-))
    Zelooo lepo!
    Hvala, ker praznuješ z nami in se igraš v 100tem izzivu CRAFT-alnice! Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  5. Vabilo je čudovito.
    Hvala, ker sodeluješ na 100. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasno vabilo, res si se potrudila.
    Hvala, da se igraš z nami v 100-ti Craft-alnici. Pozdravček od Lili

    OdgovoriIzbriši
  7. Od načrta do izvedbe
    krasna voščilnica
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar! Z veseljem ga preberem. Želim ti lep dan še naprej, Jana
Thank you for your comment! I read it with pleasure. Have a nice day, Jana